Kategorie

Akční nabídka !

Newsletter

Doprava a platba

1) Způsob doručení:
Všechny zásilky expedujeme prostřednictvím České pošty (Balík do ruky).

Přijede za Vámi, kam budete chtít. Předem se o tom dozvíte díky SMS nebo e-mailu.
Proč je Balík Do ruky tak výhodný?
  - Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu.
  - Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
  - Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel.
  - Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.
  - V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.


2) Způsob platby:

 - Platba bankovním převodem předem - 99 Kč

 - Platba platební kartou ON-LINE (NEJRYCHLEJŠÍ) - 99 Kč

 - Platba na dobírku - 149 Kč


Při objednávce nad 3000 Kč je dopravné zdarma.


Přišel Vám poškozený balík?

Balík je nutné doručit na pobočku České pošty a ohlásit na přepážce,
že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku.
Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
Po předání zboží dopravci dostanete reklamační protokol.

V případě uznání reklamace vrací dopravce balík zpět odesílateli. V případě zamítnutí reklamace vrací dopravce balík zpět příjemci.
V obou případech Vám dopravce předá vyjádření o reklamaci.
Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email.

Poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží.
Pracovnice na přepážce není oprávněna rozhodovat o oprávněnosti reklamace. I v případě, že by reklamace nebyla poštou uznána, tak Vám na základě vyjádření pošty zboží vyměníme.


Akční nabídka !



Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

K pokladně