Kategorie

Akční nabídka !

Newsletter

Doprava a platba

1) Způsob doručení:
Všechny zásilky expedujeme prostřednictvím České pošty.

Aktuálně Vám nyní nabízíme 3 možnosti doručení:

BALÍK DO RUKY

Platba převodem na účet nebo kartou - 99 Kč
Dobírka - 149 Kč

Doručení balíku na jakoukoliv adresu v ČR obvykle následující pracovní den po podání.

BALÍK NA POŠTU

Platba převodem na účet nebo kartou - 89 Kč
Dobírka - 139 Kč

Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.

Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
Na webových stránkách České pošty si jednoduše vyberete poštu:
https://www.postaonline.cz/vyhledat-pobocku
O možnostech vyzvednutí budete informování prostřednictvím SMS
nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.

BALÍK DO BALÍKOVNY

Platba převodem na účet nebo kartou - 79 Kč
Dobírka - 129 Kč

Balík Do balíkovny je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží.

Seznam Balíkoven naleznete zde

Možnost odběru na Balíkovně platí pouze pro zásilky s váhou do 20kg.
Zásilky nad 20 kg odesíláme jako Balík na poštu.

Balík si můžete vyzvednout na 222 specializovaných výdejních místech Balíkovna po celé České republice.
Pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt s názvem Balíkovna.
Stačí zvolit na vyvolávacím systému tlačítko Zrychlený výdej balíků, zadat potvrzení formou kódu pro vyzvednutí zásilky a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
Pro vydání balíku stačí sdělit  pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji.


2) Způsob platby:

 - Platba bankovním převodem předem

 - Platba platební kartou ON-LINE (NEJRYCHLEJŠÍ)

 - Platba na dobírku


Při objednávce nad 3000 Kč je dopravné zdarma.


Přišel Vám poškozený balík?

Balík je nutné doručit na pobočku České pošty a ohlásit na přepážce,
že Vám byl doručen poškozený balík a to nejpozději do tří dnů od doručení balíku.
Zboží je nutné předat dopravci v původním obalu se všemi vyplňujícími materiály.
Po předání zboží dopravci dostanete reklamační protokol.

V případě uznání reklamace vrací dopravce balík zpět odesílateli. V případě zamítnutí reklamace vrací dopravce balík zpět příjemci.
V obou případech Vám dopravce předá vyjádření o reklamaci.
Tento doklad stačí naskenovat nebo vyfotit a zaslat na náš email.

Poté Vás budeme informovat o termínu doručení nového zboží.
Pracovnice na přepážce není oprávněna rozhodovat o oprávněnosti reklamace. I v případě, že by reklamace nebyla poštou uznána, tak Vám na základě vyjádření pošty zboží vyměníme.


Akční nabídka !



Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

K pokladně