Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Kategorie

Akční nabídka!

Nové produkty


1) Způsob doručení:

Česká pošta - Balík Do ruky


Česká pošta vaši objednávku doručí v rámci ČR do 24 hodin od okamžiku, kdy ji od nás převezme.

V den doručování dostanete SMS, v den expedice rovněž podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.

Česká pošta doručuje v pracovní dny v běžné doručovací době, kterou nabízí v dané lokalitě.

Po neúspěšném pokusu o doručení je balík uložen na nejbližší ukládací poště. O tom budete informováni SMSkou i papírkem do schránky.

Platba převodem na účet nebo kartou - 129 Kč
Dobírka - 178 Kč


Česká pošta - Balík Na poštu


Česká pošta vaši objednávku doručí do 24 hodin od okamžiku, kdy ji od nás převezme, a to na jednu z 2800 výdejních míst po celé ČR,

kterou si sami vyberete. Díky SMS a e-mailu budete vědět, že na vás balíček čeká. Můžete si ho tak vyzvednout, kdy se vám to nejvíce hodí.

V den expedice dostanete rovněž podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.

Platba převodem na účet nebo kartou - 109 Kč
Dobírka - 158 Kč


Balíkovna


Balíkovna – rychle rostoucí síť výdejen balíků. Najdete nás na každém rohu, nejen na poštách.

V nákupáku, u školy i cestou z práce…

Jsme všude tam, kde nás potřebujete mít. 

Platba převodem na účet nebo kartou - 69Kč
Dobírka - 118 Kč


Zásilkovna


Zásilkovna je síť odběrových míst, které máte k dispozici pro osobní odběr objednávek, které jste si u nás udělali.

Výdejny sítě Zásilkovna jsou rozmístěny po celé ČR. Nacházejí se v obchodech a provozovnách označných logem Zásilkovna.

Více informací pro příjemce zásilek naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz

Balíky pouze do 5 kg o maximálním rozměru jedné strany 70 cm a maximálním součtu rozměru všech tří stran balíčku: 120 cm.

Platba převodem na účet nebo kartou - 89 Kč
Dobírka - 138 Kč




2) Způsob platby:

 - Platba bankovním převodem předem

 - Platba platební kartou ON-LINE

 - Platba na dobírku


Při objednávce nad 3000 Kč je dopravné zdarma.


Jak postupovat při přebírání balíčku

Převzetí vašeho balíčku věnujte prosím náležitou pozornost, předejdete tím případným komplikacím.

Při přebírání zásilky prosím pečlivě zkontrolujte stav balíčku. Zaměřte se především na to, zda je balíček neporušený (proražený, pomačkaný či jinak zdeformovaný) a jestli je neporušená ochranná páska s logem obchodu. Není-li vše v pořádku, může to znamenat poškození zboží, nebo neoprávněné vniknutí do zásilky.

Po převzetí balíčku na poště nebo ve výdejním místě, ihned na místě převzetí zkontrolujte, že není obsah balíčku poškozen. Přeberete-li balíček od kurýra či pošťáka, bez otálení po jeho obchodu zkontrolujte, zda není obsah poškozen.

Pro případ, že balíček, nebo jeho obsah jsou poškozeny, postupujte prosím podle následujících pokynů.

 

Mám balíček od České pošty

1. Vážné poškození balíčku

Je-li balíček vážně poškozen nebo otevřen a vypadá to, že je poškozen i obsah, tak odmítněte převzetí balíčku a doručovatele požádejte, aby jako důvod nepřevzetí balíčku uvedl „Poškozený obal“. Poté nás prosím na tel. 725 030 670, nebo e-mailu info@nazuby.cz neprodleně informujte, že balíček nebylo možné převzít z důvodů poškození.

2. Menší poškození balíčku

Je-li balíček poškozen pouze trochu a nezdá se, že by byl poškozený obsah, můžete jej převzít. V každém případě však při převzetí zapište doručovateli poznámku „Obal poškozen“ do dodacího listu pod své jméno. Poznámku vložte i v případě, že balíček přebíráte na poště.

Poznámku uveďte i při menším poškození, usnadní to řešení případné reklamace.

Po převzetí

Po převzetí balíčku si prosím neprodleně zkontrolujte jeho obsah. V případě, že jste balíček převzali na poště, zkontrolujte jej hned po převzetí, ještě než odejdete z pošty. Je-li obsah balíčku poškozen, uplatněte reklamaci okamžitě na poště.

Jak postupovat, když chci uplatnit reklamaci:

  • V případě, že jste balíček přebrali na poště, uplatněte případnou reklamaci nejlépe okamžitě po převzetí. Ušetříte si cestu a výrazně zmenšíte možnost zamítnutí reklamace.
  • Pokud jste na poškození přišli doma, doneste kompletní zásilku (včetně všech obalů, adresního štítku a vnitřních vystýlek) neprodleně na kteroukoli poštu a požádejte o reklamaci poškozené zásilky. Daná pošta má povinnost reklamaci sepsat a zásilku si ponechá po dobu řešení reklamace. Reklamace je vyřízena do 30 dnů, náhradu dostává adresát zásilky.

Reklamaci nahlaste ihned, nejdéle však do tří pracovních dní od převzetí balíčku. Reklamaci můžete uplatnit i v případě, že se přepravní obal nezdál viditelně poškozen nebo jste doručovateli při převzetí neuvedli výtku „Obal poškozen“.

Mám balíček od Zásilkovny

1. Vážné poškození balíčku

Je-li balíček vážně poškozen nebo otevřen a vypadá to, že je poškozen i obsah, tak odmítněte převzetí balíčku a obsluhu požádejte, aby jako důvod nepřevzetí balíčku uvedla „Poškozený obal“. Poté nás prosím na tel. 725 030 670, nebo e-mailu info@nazuby.cz neprodleně informujte, že balíček nebylo možné převzít z důvodů poškození.

2. Menší poškození balíčku

Je-li balíček poškozen pouze trochu a nezdá se, že by byl poškozený obsah, můžete jej převzít.

Po převzetí

Po převzetí balíčku si neprodleně, ještě před odchodem z výdejního místa, zkontrolujte, zda není poškozený jeho obsah. Je-li obsah balíčku poškozen, postupujte podle následujících pokynů.

Jak postupovat, když je zboží poškozeno:

  • Pokud zjistíte poškození zboží ve výdejním místě hned po převzetí, vraťte balíček hned obsluze. V případě potřeby kontaktujte zákaznickou linku dopravce 216 216 516.
  • Pokud zjistíte poškození zboží doma, nahlaste reklamaci na e-mail info@zasilkovna.cz. Do e-mailu uveďte číslo zásilky, fotodokumentaci stavu balíčku a jeho obsahu a kontakty na sebe. Do vyřešení reklamace zachovejte kompletní obal i obsah balíčku ve stavu jak jste jej převzali. Reklamaci nahlaste ihned, nejdéle však do sedmi pracovních dní od převzetí balíčku.

Reklamaci můžete uplatnit i v případě, že přepravní obal nebyl viditelně poškozen, ale na reklamaci v tom případě nebude pravděpodobně brán ze strany přepravce zřetel.

Budete-li se držet našich doporučení, máte vysokou šanci, že i taková nepříjemnost, jako je poškození zboží při přepravě, bude vyřešena k vaší spokojenosti.